Makaron z cukinią w sosie z mascarpone.

makaron z cukinią i mascarpone
Trochę nas tu nie było, ale mam nadzieję, że tym wpisem zaczaruję rzeczywistość i wrócimy do blogowania. W nieco innej odsłonie. Do odwołania będzie obowiązywał temat dowolny. To tyle o zmianach. Przygotowałam dziś danie z ulubionym warzywem Maćka (chyba ;)). Mowa oczywiście o cukinii. Doprawiłam ją tymiankiem, solą i pieprzem. Sos przygotowałam na bazie mascarpone. Całość podawałam z makaronem. I wiecie co? To jest naprawdę dobre! Polecam.

Składniki:

  • 2 cukinie
  • 1 cebula
  • 125 g mascarpone
  • 3/4 szkl. bulionu warzywnego
  • 1/3 łyżeczki pieprzu
  • 1 łyżeczka tymianku
  • sól
  • oliwa
Wykonanie:
  • Cebulę pokroić w kostkę i podsmażyć na oliwie.
  • Cukinię umyć, pokroić w kostkę i dodać do cebuli. Całość dusić ok. 10-15 minut.
  • Następnie dodać bulion, mascarpone, doprawić i delikatnie wymieszać, aż powstanie gęsty, kremowy sos.
  • Podawać z makaronem.

Komentarze