Sałatka z arbuza i fety.

pizza z arbuza
Jak tylko natknęłam się w internecie na zdjęcie sałatki z arbuza podanej w formie pizzy wiedziałam, że sama ją przygotuję. Banalnie prosta, urzekająca wyglądem. No i pyszna, oczywiście! Świetnie sprawdzi się w upalne dni. W czasach "sprzed bloga" mniejszą uwagę przywiązywałam do zdjęć kulinarnych. Zmieniło się to, kiedy sama zaczęłam próbować swoich sił w temacie fotografii. Temacie nieco bliższym niż rok temu, ale jeszcze tak bardzo nieodkrytym :) Fascynują mnie niektóre pomysły, formy podania potraw. Niektóre są wręcz małymi dziełami sztuki kulinarnej. Poziom profesjonalizmu, być może nie do osiągnięcia przeze mnie, za to poziom radości z prowadzenia bloga mam dość wysoki ;) :)

Składniki:

  • arbuz
  • czarne oliwki
  • ser feta
  • listki mięty

Wykonanie:

  • Arbuza przekroić na pół, odciąć plaster o grubości ok. 1 cm. Następnie plaster pokroić na ćwiartki.
  • Oliwki pokroić w plastry.
  • Na plastrach arbuza ułożyć kawałki oliwek, pokruszyć fetę i przybrać listkami mięty.

Komentarze