Herbatka otwartych serc.

herbatka na otwarcie czakry sercaCzytaliście co napisała Marzena w haśle tygodnia? Ja tak! Zestresowałem się!! Mam się wykazać profesjonalnym podejściem!!! No cóż, mam nadzieję, że nie zablokuje mnie to na amen... ;) ;) ;) W końcu dobrze wiem, że to wyraz przyjacielskiego zaufania i żartobliwe wyzwanie. A tydzień nie jest taki zwyczajny... Jest hmm... serduszkowy?  Chyba tak. Ja podszedłem do sprawy z głębokim (profesjonalnym) namysłem i przygotowałem sercowy napar. Nie jest to afrodyzjak - nie, nie! Przyświecała mi głębsza idea. Albo może wyższa? Higher Love  - brzmiało mi w głowie (tzn. w sercu). Ta herbatka ma pomagać w otwarciu czakry serca. Nie wierzycie, że takie coś istnieje? No ale serce macie! Nie wierzycie, że zioła mogą mieć wpływ na stan uczuć? Ale mogą mieć wpływ na stan fizycznego zdrowia! Dla każdego coś miłego. Napar ma wzmocnić i uspokoić nasze emocjonalne centrum. Ma stonować i zharmonizować bieg myśli i uczuć. Ma pomóc otworzyć nasze serca, tak, byśmy potrafili z nich dawać i w nie przyjmować: miłość, przyjaźń, współczucie i pokój! Z najlepszymi życzeniami w dniu Św. Walentego :)

PS O afrodyzjaku też się pomyśli... ;) 




Składniki (na 1 litr):

  • 4 łyżeczki suszonych owoców głogu   
  • 3 łyżeczki ziela serdecznika
  • 2 łyżeczki płatków róży
  • 2 łyżeczki płatków jaśminu
  • 2 łyżeczki hibiskusa
  • 1 łyżeczka suszonych owoców róży
  • 4 łyżeczki suszonego jabłka (lub 1/2 jabłka pokrojonego w plasterki)

Wykonanie:

  • Wszystkie składniki wymieszać i zalać wrzątkiem. 
  • Parzyć 10 minut.
  • Podawać z dodatkiem delikatnego miodu, naturalnego syropu z róży lub różanej konfitury.
  • Dzielić się z przyjaciółmi.






Komentarze

  1. Po przeczytaniu tytułu pomyślałam, że chodzi o herbatkę wspierającą pracę serca i funkcjonowanie układu krążenia. Muszę przyznać, że mimo daty mam zupełnie nieromantyczne skojarzenia : ) W każdym razie, coś w tych ziołach jednak jest i wierzę, że przynajmniej niektóre w odpowiednich dawkach wspomagają zdrowie fizyczne i psychiczne. Zresztą, głóg jest popularnym składnikiem leków nasercowych i obniżających ciśnienie, więc jego działanie jest poparte naukowymi badaniami. No a cały skład herbatki robi wrażenie, 100% naturalnych składników i aromatu. Gratuluję świetnego pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieć do sprawy podejście "zachodnie" lub "wschodnie". A może nawet jeszcze inne, czyli swoje własne. Herbatka jest bardzo smaczna, składniki dobrane tak, by naprawdę dobrze działały. Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz