Hasło tygodnia - dwa lata później...

Równo dwa lata temu wystartowaliśmy z blogiem. Do tej pory opublikowaliśmy 730 postów, z czego 641 to przepisy. Wierzyć się nie chce! Ile to godzin gotowania, pisania i robienia zdjęć?! A ile jeszcze przed nami? Mam nadzieję, że dużo :) Czasem jestem pytana o to, dlaczego zdecydowałam się prowadzić blog, jak ogarniam to wszystko skoro na każdym kroku "czyha" na mnie jakiś obowiązek ;)  ;) Zawsze odpowiadam, że ten blog to "Coś" wyłącznie mojego, to mój sposób na relaks. I to jest super! Ufam, że Maciek myśli podobnie. Bo w końcu zadanie-gotowanie to duet! Maćku, wielkie dzięki! Twoja propozycja na zabawę kulinarną wprowadziła trochę zamieszania w moje życie ;) Co będziemy gotować w najbliższym czasie? A niech tam!, ogłaszam temat dowolny! :)

Komentarze

Prześlij komentarz