Okołoświąteczne różności - Wielkanoc.

Ależ to zleciało! Dopiero co kleiliśmy pierogi, a już zabieramy się za mazurki! Ponownie nasze domy otulą przyjemne zapachy przygotowywanych potraw. To wspaniale! Wszyscy przecież lubimy świętować. W następnym tygodniu temat będzie dowolny. Naturalnie nasze propozycje mogą nawiązywać wprost lub całkiem naokoło do Wielkanocy. Jednak nie muszą. Może Maciek poszuka inspiracji na mazurka z dodatkiem lemon curd? A może podzieli się z nami jakimś ciekawym przepisem, których w zanadrzu ma wiele? :) A ja? Właściwie nie wiem. Planów nie mam, czekam na kulinarną wenę ;) Ostatnio jadłam pyszną zupę krem z porów u koleżanki (Beatko, pozdrawiam :)). Mam zamiar ją zrobić i jeżeli uda mi się powtórzyć efekt to chętnie podzielę się z Wami przepisem. To gotujmy i świętujmy! :)

Komentarze